donderdag 22 februari 2018

52WTC # 8 met challenge

Na een afwezigheid op mijn blog door
omstandigheden ga ik de draad maar weer 
oppakken en ik start gelijk met een Kerstkaart.

Het is de laatste donderdag al weer van februari.
En dan is er weer een challenge op het blog van 52 WTC.

Het thema van deze challenge mocht Colien bepalen.
En zij koos voor het thema;

zwart - wit kaart met  1 andere kleur

Hieronder mijn uitwerking:

 
Binnenkant kaart.

Gebruikte materialen:
* Zwart en Wit cardstock
* Plaatjes van Internet.



9 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuke kaart Bep! De verrassing binnenin vind ik erg gaaf!

Jantine zei

Fijn dat je er weer bent, Bep. Mooie kaart laat je zien. Die binnenkant is een leuke verrassing.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Fijn dat je weer meedoet Bep! Hopelijk gaat het weer een beetje met je! Je kaartje is een mooie geworden! Groetjes Marijke.

Enny zei

Een heel mooie kaart, leuk met die kerstman ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie strakke voorkant en dan zo'n leuk plaatje aan de binnenkant. Mooie kerstkaart Bep.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Bep,zeker met die verrassende binnenkant....
Fijn dat je hier weer mooie creaties laat zien... en dat je je draai weer een beetje gevonden hebt...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

fijn dat je er weer bent Bep! Heel mooie kaart, lekker verrassend aan de binnenkant!
groetjes
nancy

Colien zei

Mooi kaartje, Bep! En fijn dat je er weer bent.
grtz.Colien

!neke zei

Hallo Bep,

Fijn je weer te zien en meteen met een gave kaart !
Leuk !

groeten Ineke