zaterdag 12 oktober 2013

Koffietijd

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers,
Marian, Magali, Wilma, Ann, Ingrid,
Carola, Monique en De Hobby Droom,
hartelijk welkom heten op mijn blog sorry
voor de late reactie maar ik programmeer
dikwijls mijn berichten van te voren.

Afgelopen woensdag was mijn schoonzus
jarig en daar had ik de koffiepot
van Ula voor gemaakt.
Heel leuk om te doen en ook
on te geven. Kijk aan de zijkant 
en klik op de koffiepot.






Gebruikte materialen:
* Wit en Creme Cardstock
* Design papier uit een boekje van het Kruidvat
* Diverse plaatjes van Internet
* Wat bloemen 


17 opmerkingen:

jolanda zei

heel leuk gedaan

Antoinette Voorn zei

Ohhh leuk zeg en eigenlijk heb ik net mijn koffie op maar op deze manier lust ik nog wel een bakkie!!

Misseke zei

Oh wat leuk gedaan Bep - leuk idee voor de koffie fans en een hele leuke kaart heb je ervan gemaakt.

Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Oh wat gaaf!! Ik sta elke keer weer te kijken naar je creaties Bep! Zo leuk om eens iets hel anders te zien...
Ben ik zelf niet zo goed in. Daar zal het wel van komen....
GerJanne

Miriam zei

Wat een leukerd!
Mooi gedaan, Bep.
Fijn weekend, Miriam

Mar Knutsel zei

Wat een gezellige koffiepot,ik zou er zo een kopje koffie uit komen drinken.

Groetjes Marian

corryskaart zei

hoi lieve blogvriendin heel veel dank voor je werk wat je hebt gedaan!!
en je kaart vind ik zo apart en leuk erg fleurig en apart door dat label erin en wegklappend rondje, in een woord GEWELDIG!!
groetjes van corry

Lia zei

Wat heb je dit leuk gedaan Bep, zo leuk om dit te krijgen,
groetjes Lia

Ans S. zei

Wat super mooi gemaakt deze kaart in de vorm van een koffiepot, heel leuk om te geven.

Groetjes Ans

Gerrie's kaarten zei

Bep je heb je best weer gedaan origineel .
Groetjes Gerrie

Karla zei

Wat een leuke kaart Bep met een koffiepot.

Groetjes Karla

Wilma zei

Dat gaat er wel in.....zo'n lekker "bakkie" koffie.
Enneh.....heb je "MOEDERS MOOISTE" al gezien ☺☺☺.
Nog een fijne avond en alvast een hele fijne en gezellige ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

Martha zei

Hoi hoi Bep,
wat een leuk model kaart!
Prachtig gemaakt!
Groetjes van Daatje

Rosina zei

Heel erg leuk je koffiepot Beb prachtig gedaan.....

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

ha ! wat is deze leuk ! heel erg geslaagd ! mooi gedaan, lekkkkkkkerrrr
grjts,martina
x

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke koffiepot ,heel mpooi gedaan.
Groetjes Doris

Carola zei

Wat een mooie koffiepot, origineel gedaan, erg leuk met die tag.
Groetjes Carola