dinsdag 19 juni 2012

Sunshine Award

Ik heb een Sunshine Award ontvangen van Corry, dank daarvoor.

Een leuk initiatief om diegene van een blog die je volgt beter te leren kennen.

De regels voor deze award zijn:
Bedank diegene waarvan je de award heb gekregen

Beantwoord de 10 vragen:

Wat is je favoriete dier?

Wat is je favoriete getal?

Wat is je favoriete non-alcoholische drank?

Facebook of twitter?

Wat is je passie?

Krijgen of geven?

Wat is je favoriete patroon?

Wat is je favoriete dag van de week?

Wat is je favoriete bloem?

Wat is je favoriete land?

Nomineer 10 nieuwe blogs en informeer ze dat ze de Sunshine Award ontvangen.

Mijn favoriete dier: Ik heb geen favoriet dier alle dieren zijn me even lief.

Mijn favoriete getal: 5.

 Mijn favoriete non-alcoholische drank: Spa rood

Facebook of twitter?  Facebook  twitter daar hoor ik veel over maar weet er niets vanaf.

Mijn passie: Mijn man en daarnaast mijn Zussen, broer en hun aanhang en hun kinderen.

Krijgen of geven: Ik ben een gever. Soms geef ik teveel. Ik weet niet waar de rem zit.

Mijn favoriete patroon: Heb niet een specifiek patroon soms vind ik alles mooi en ook kan ik iets afschuwelijk vinden.

Mijn favoriete dag van de week: donderdag, want dan ga ik ’s avonds altijd met m’n zus naar haar schoonzus om gezellig met elkaar te knutselen en te kwekken natuurlijk.

Mijn favoriete bloem: Rozen en Pioenrozen.

Mijn favoriete land: niet specifiek een favoriet land ben eigenlijk wel in veel landen geweest maar als ik dan toch moet kiezen Oostenrijk in de winter.

Ik geef de Sunshine Award aan:

Geen opmerkingen: