donderdag 10 maart 2011

Award gekregen

Bedankt Diana voor deze award. Ben er heel erg blij.
Na
tuurlijk moet ik er nu ook iets voor doen, wat ik heel graag doe, en dat is het volgende

Regel 1 bedank degene van wie je die award kreeg
Regel 2 vertel 7 dingen  over jezelf

1. Ben getrouwd met een lieve man
2. Mijn hobby's zijn 3D kaart en Scrapkaarten maken, en ook kleding maken voor mezelf
3. Wij hebben geen huisdieren
4. Vakantie de laatste jaren het liefst in eigen land
5. mijn blog bestaat sinds Augustus 2010
6. Kijk graag naar serie's zoals CSI
7. Ik hou van alle soorten muziek van Licht klassiek tot pop muziek ook goude ouwe vind ik heel leuk om af te spelen dus een breed scala.
Regel 3 geef de award door aan 15 andere bloggers

Ik hoop dat jullie me niet ondankbaar vinden, maar ik vind dat iedereen een award verdient, dus krijgen alle mijn volgers hem van mij.
Moeilijk om 15 personen uit te zoeken want jullie zijn me allemaal even lief.

Bedankt dat jullie mijn blog zo trouw volgen.

1 opmerking:

Suhan zei

hallo bep,

gefeliciteerd met je award . en ik wilde ook nog even reageren op die retrobus. geweldig zeg. waar heb je die stempel vandaan

gr...hanny